![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
För tydlighetens skull ifall ni undrar om tråden har åkt upp i "senaste inlägg"-listan.
Jag justerade nyss antalet poäng som juryn har förfogande över i klassvisa tävlingen från 10p till 20p. Vid torrkörning så gav 10 poäng inte tillräckligt bra gradering och olika bidrag riskerade samma slutpoäng, vilket jag vill undvika. "Provkörning" av poängberäkningsmodellen pågår alltså, för att det ska vara så stabilt som möjligt när det blir skarpt med juryn i kväll.. Tidigare har jag också editerat de olika bidragens inlägg, så dom har fått sitt index-nummer, eftersom varje jurymedlem kommer att själv titta i den här tråden på de olika bidragen. Allt för att det inte ska bli nått fummel.. ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
LLJ designtävling | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 40 | 2002-05-23 08:50 |