Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-07, 23:41   #1
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Janne, dina orginaltexturer vågar man inte röra, dom är ju dina "patent", hehe.
Mina texturer är ju liiite fusk med myyycke' fototexture (hehe), men om dom är något bättre för det, det vet jag inte .

Men om jag ska vara lite seriös, så dom förbättringarna jag babblar om, gäller mina texturer på bl.a F-loket, och texturerna till Da (+ några till ), dom har jag fixat å justerat massor av fel å missar på, så dom börjar väl se skapliga ut nu .
Sen har jag väl varit på bruna Dm/Dm3:an oxå (en Dm färgade av sej i grön oxå [NSB El 12]), men vi får väl se om det blir några nya modeller som man kan tapetsera dom texturerna på .
Bra att du tog det som ett skämt (med en liten gnutta allvar i).

Menar du att du ersätter mitt mästerverk med en fototextur? Dm3? Nu måste jag ta två valium, kanske tre. Luktsalt får tas fram också. Ska det hålla på så här får jag skriva in mig på psyk.

Skämt åsido, du gör ett jättebra jobb och tack för din hjälp så att jag fick in min vagn i TS2010/12. Ovärderligt.

Det är självklart att du sätta på de texturer du vill ha. Själv gillar jag de där texturerna som man ritar i något ritprogram. Vad gillar du?

- Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Janne besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:21.