![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
...eller ej, har iallafall försökt stuka till tunnelbanavagnarna efter alla "kisars" synpunkter. Nån modern hytt har det inte blivit men en fiktiv hytt till C6-C16 som i alla fall fungerar att köra i centerläge. Breddat förnsterna på C13-14 så mycket det går utan att göra om hela fronten. T.o.m. vänt på gaveldörrarnas dörrhandtag - é inte jag hygglig? Dessutom gjort en bakboggi till C13-14 som kortkopplar vagnarna parvis.
Om ni inte är nöjda snart flyttar jag mina tillgångar till Lichtenstein! ![]() Det var som f-n vad detta projekt svällde på både bredden och längden! ![]() Lite bilder på dagens vedermödor: