![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1096 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Efter tillfrisknande stannar man hemma ytterligare två dygn för att kroppen hinner återhämta.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-04-11 klockan 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har legat avslagen i två dar, förkylning och hosta. Känner mig lite bättre idag och varit till apoteket och fyllt på mitt förråd. Verkar dock inte bli av med den jäkla hostan...host...host...
![]() |
#1098 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Tvätta händerna gör man väl alltid efter man varit på toaletten? Ganska äckligt annars!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1100 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1101 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Håller aldrig direkt i stänger på bussar och tåg, trycker med knogar på stoppknappen och är allmänt försiktig att ta på inredningen i bussarna och tågen.
![]() |
#1104 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Det snöar igen!
![]()
![]() |
#1105 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Varför sån fobi mot smuts? "Lite skit rensar magen", titta bara på dem som jobbar i ladugårdar och liknande och andas in en lagom dos bajspartiklar varje dag. De är i princip aldrig sjuka (och får heller inte bli!)
...fast sen är det väl kanske inte så mysigt att skaka hand med någon som precis lagt en kabel utan att tvätta händerna, det kan jag hålla med om :/
![]() |
#1106 |
Medlem
|
![]()
Som varande boende hemma hos mig själv är jag inte alls rädd för smuts
![]() För att bidra till ämnet kan jag väl beklaga mig över det stora I-landsproblemet att Subwoofern till mitt 5.1 system blivit glapp och måste ersättas för dyra pengar.
![]() |
#1107 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Lämnade flickvännen på tåget hem igår... Känns verkligen ensamt nu! Men förhoppningsvis träffas vi om två veckor, och sedan om två veckor igen!
![]() Ha en bra dag! //Jocke
![]() |
#1108 |
Medlem
|
![]()
Någon tyckte tydligen att en cykel tydligen vore något att ha, att man inte behöver tänka på vad man har rätt att ta eller inte har rätt att ta.
Må du, käre cykeltjuv, aldrig mer få känna lycka. Jag hoppas att ditt framtida liv blir ett enda långt, härligt lidande. Får jag tag på dig, ska jag beskriva helvetet för dig på ett sådant sätt att du kommer att längta dit.
![]() |
#1109 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ojdå!
Jag blev också av min käre cykel. Jag hade den i 35 år och var fortfarande fin. Den hette Cresent och automatväxlad. Den stod i carporten hemma hos mig. Har fortfarande kvar nyckeln i min ficka. Hur kan tjuven sova om nätterna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag blev också av med en cykel för några år sedan, väldigt tråkigt när det händer. Hittade den senare slängd i en sjö, otroligt vilka människor det finns...
![]()