Citat:
Ursprungligen postat av lan
Skall försöka, exporten från "Ketchup" resulterade i att varje vagn blev 50 000 polygoner. Jag försökte banta ner det men det blev inte bra, tänkte lägga ned hela projektet men intresset från forumet gjorde att jag gav det ett nytt försök. Använde "Ketchupvagnarna" som nån slags 3-dimensionell "backdrop" och byggde helt nya vagnar från scratch och på den vägen är det!
Jag bygger och testar i TS2010 och kommer inte att ens försöka göra nån bakåtkompatibilitet (eller framåt[TS2012]-dito heller)!
Mina vagnar bör fungera i TS2009 men ingen garanti ?
Alla versioner före TS2009 kan man väl lämna in till återvinning nu när även N3V släppt ansvaret för dom?
Ett gott råd:
Skaffa TS2010 eller ägna er åt nåt gammalt, det finns ingen chans att kunna köra allt nytt som produceras annat än i TS2009/2010 !
|
Men nog bör det väl fungera i TS2012 också? Om inte och man hittar buggar i TS2012 tycker jag man bör rapportera dessa till N3V - om inte så blir de aldrig fixade. Och om buggarna i TS2012 inte blir fixade så blir de kvar i TS2014 också osv. Och till slut kommer inte TS2010 att funka längre och då kan man inte köra det i TS2018 pga buggar man inte rapporterade i år....