![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Ja, jag kanske är lite dum.
![]() I alla fall tyckte nog jag att korvtiger då skrev om hur jag skulle göra med fullversionen eftersom den befann sig i Windows.old och jag funderade på om det var därför Marias Pass inte kunde hitta den. Något annat råd i tråden har jag inte sett utöver det att jag skulle kontakta HP-trainz. Å andra sidan fungerar det ju nu så jag är i alla fall nöjd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Vad jag menade var att han skulle installera om Trainz med patcher för hand och inte installera spelet och flytta de patchade filerna från den gamla installationsmappen till den nya, då det ofta börjar strula pga att man missat filer som inte ligger i programmappen, utan i cachemappar och i Windowsregistret.
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Och så uppfattade jag ditt råd. Jag installerade om allt, men addon-programmet upptäckte i alla fall inte fullversionen.
|
![]() |
![]() |