![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Det ska vi göra när det blir nödfall!
Men just nu uppdaterar jag TRS 2009 från 41844 till 44653! Det kommer ta upp till 2 timmar om jag inte tar det fel! Men vi är i full rulle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
|
![]()
Nu när jag var borta verkade som att Josu har lagt till ett nytt spår mellan Norsborg - Hallunda!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Tycker det är roligt att ni påbörjat denna byggnation.
Vet inte riktigt hur ni bygger stationer, men skulle ändå vilja tipsa er om några snygga plattformar som påminner om dem på tunnelbanans förortsstationer. http://www.trainzonline.nl/pages/downloads/14500 Tänker främst på andra och femte posterna i listan. Hoppas det kan vara till nytta /Berke |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Det såg bra ut det! Men sen kommer vi ju att göra egna stationer också (hoppas)!!
![]() Det vad vi skulle behöva är då en tunnelbanemonitor när tunnelbanan kommer i tid!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Det finns ju en Pendeltågsmonitor som man kanske kan ändra texturen på...
Frågan är vart den kommer ifrån. Skulle gissa ngn av Sv Tåg Skivorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
Jaja...jag och Josu har pratat om att vi ska göra om rutten på nytt MEN då använder vi Davids t-banerutt där den är halvfärdig, vilket är då mycket bättre!
Mer info inom kort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
...har samlat och inventerat alla betydande assets som SVoyager (David) och Compudoc använt när dom gjorde sin "Tunnelbana Preview" i en PDF. Här finns mycket vi kan fixa till om tillstånd kan ordnas! Ni som är intresserade av att bygga Stockholms Tunnelbana färdig borde kontakta de "authors" som nämns och utverka tillstånd att utveckla deras assets. Jag har kunskapen att göra det men jag behöver hjälp med bra bilder och annan info om varenda station, så detta blir nog ett långdraget projekt !?
Studera den bifogade "vitboken" noga och bestäm er om ni vill fortsätta eller hoppa av ![]()
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Jag ska prata med Josu om detta!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
jag upptäckte att Fruängens t-banestation är kortare när jag placerade C14 och C13 (dvs längden då). Men det går att fixa då, på nåt sätt! Frågan är då vilket programm Compudoc använde? Var det Blender eller SketchUp??
MVH Anton |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
har vi kommit en bra bit!
![]() Vi använder sattelitbilder från Eniro.se och fick till det väldigt bra! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
gör vi en egen rutt på Trainz med hjälp av kartbilder!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Kommer rutten att funka i Trainz Classic och eller i Trainz Railroad Simulator 2006?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Ja, det vore intressant att få veta för vilken Trainz Version ni bygger?
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
Nej. Det har vi inte gjort!
|
![]() |
![]() |