![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Hur är du intresserad av att använda multiplayer på en svensk bana? | |||
Realistiskt spel med bemannade stationer och riktig säo minst någon gång i månaden. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 29.03% |
Realistiskt spel med bemannade stationer och riktig säo någon gång då och då. |
10 | 32.26% |
Köra tåg med kompisarna under lite friare former. |
6 | 19.35% |
Multiplayer intresserar mig icke, optimera banan för singleplayer. |
6 | 19.35% |
Antal röster: 31. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
vaffö de e så viktigt med Multiplayer ? Jag är ganska nöjd med att köra själv och bestämma min egen takt, utan "interference" från andra "stöddiga typer" i backlinjen. Med MP blir man beroende av hur andra "dårar" uppför sig och jag tror det är en utopi att tro att det skall fungera? Men bevisa gärna motsatsen!
Tack Bear för att du undersöker intresset, men om intresset är "kompatibelt" med förmågan att umgås i en MP-miljö det betvivlar jag ![]() En utbota gammal och obekväm s.k. "veteran":