|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-04-30, 03:02 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Game Booster v3.4.0
Hej
Hittade ett program som verkar intressant Jag har testat det och tycker att RW flyter bättre. Jag har inga direkta jämförelser med eller utan , men det känns som det flyter bättre. Prova, det är gratis Game Booster v3.4.0 http://www.iobit.com/gamebooster.html
2012-04-30, 11:26 | #2 |
Medlem
|
Använder Game Booster
Jag har använt detta program nu under ett halvår och tycker det fungerar bra. Stänger ner en massa "onödiga" program så att din dator får mer minne till spelet. Min dator är en äldre Dell Inspiron bärbar med dåliga prestanda.
|
2012-04-30, 11:40 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Jag använder Uniblue PowerSuite. Den rensar onödiga regfiler, snabbar upp datorn och uppdaterar drivrutiner. |
2012-05-02, 10:50 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Det funkar ju riktigt bra, hade strul med lagg i rutt editorn innan när jag förflyttade mig snabbt mellan områdena men nu så flyter det utmärkt
Tackar för tipset!
2012-05-02, 12:15 | #5 |
Hedersmedlem
|
Hmm...var ju snack förut om att detta program inte gjorde så mycket skillnad. Jo, hade man en äldre dator och lite minne kunde man visst känna en boost. Har dock inte provat det själv, men ska ta och göra det nu!