![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Som jag sa tidigare och jag säger det igen: Jag bad om ursäkt för det! Haka er inte på det nu utan är vi alla gemensamma med projektet! :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... att vi drar ett streck över detta med revir. Det är ett stort jobb Anton tagit på sig och det är mycket trådar han skall hålla i och ibland skriver man saker man inte menar. Anton har bett om ursäkt ett antal gånger så nu räcker det.
Låt oss göra Stockholms tunnelbana till Trainz som ett "joint venture" där vi alla bidrar på alla olika sätt som var och en kan ![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Herregud! Jag problem att namnge kartbildernas namn! OCH jag söker en frivillig som kan göra ALLA karta bilder på Stockholms t-bana! Eftersom jag börjar tappa tålamodet nu!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej, ge inte upp! Detta blir en kanonrutt när den är klar. Kan ni inte använda Bengans kartbilder?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Bara så att du inte själv, tappar sugen för tunnelbanan nu. Så får jag väl komma med lite kort info. Gröna linje grovdragen med stationer från Slussen till Hässeby strand (dock ej depåerna än). Blåa linje grovdragen med stationer från Kungsträgården till Akalla och Hjulsta (dock ej Rissnehallen än). Allt ligger 50 meter över havsnivå, så det återstår lite sänkningar av objekt och fix av landskap. Plus gärna nya tunnelspår (Tunnlar) och bättre stationer (dom stationerna som finns, är antingen alldeles för raka eller så är dom för kurviga), men det var väl på G, om nu inte suget försvinner för dig. Ett par bilder, för att ge dig mer sug för tunnelbanan. Lite blått och grönt, över Tranebergsbron. En C20 på väg mellan Rådhuset och Fridhemsplan. Till vänster, 20 uppställda C14 ,på uppställningsspåren mellan Fridhemsplan och Rådhuset. Till höger skymtar spåret, som sammanbinder Blåa och Gröna linjen. Spår på väg ner, från Gröna linjen, till Blåa linjen.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-05-08 klockan 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Lennart, skulle du bygga tunnlar till dina vackra skapelser? Du kan göra det hela så bra! Och Bengan, utmärkt arbete! Du borde lägga alla spår och sen lämna detaljering åt andra frivilliga byggare!
|
![]() |
![]() |