![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Arbetat vidare med texturerna på loket, men finns fortfarande en del som ska finslipas och arbetas vidare på.
Men jag tänkte att jag skulle visa ett par bilder på loket i sin helhet så att ni får en övergripande bild. Texturerna framstår dock som rätt suddiga på bilderna, men jag beskyller detta på renderingen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ni ser bland annat hur jag använt mig utav bumpmaps i modellen på bilderna ovan. Kritik mottages gärna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Vackert. Inte mycket kvar nu för att se den på spåren!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Ser veldig bra ut, men mangler vel kanskje noe vesentlig for å gå trekke tog ? Dette ligger vel kanskje i planene ?
![]() Banverket Produktion - logoen virker utydelig fra denne vinkelen, er den mer tydelig frammefra ? Hvis du har litt "High-res" bilde av logoen kan du jo gjøre det samme med logoen som skiltet på siden av loket ? ![]()
ocvn Senast redigerad av ocvn den 2012-05-08 klockan 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Jag har för tillfället valt att ej lägga till det i meshen då tanken är, att när jag får tid och ork att få ut åbäket i trainz så ska jag ha laggt till dom nya standard kopplen och sedan får jag se hur jag väljer att göra det för RW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
ps supersnygg modell /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Förbaskat snyggt, Marcus.
Det stod en TB uppställd i Sundbyberg idag. Stannade till och tog lite bilder. Tyvärr, så började det ösregna mitt i allt, men kanske något av detta, går att tas tillvara ändå. Har slängt upp bilderna i min Dropbox, som du finner i länken nedan. Hojta till, när det är nedtankat, så att jag kan rensa ut min Dropbox sedan. http://dl.dropbox.com/u/24531880/TB%20Sundbyberg.rar
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
Jag tackar så mycket för bilderna!
Dom kommer vara väldigt användbara då jag förtillfället renoverar boggien som jag själv ansåg behövde ett ansiktslyft. /Marcus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Strålande snyggt jobbat
![]() Bumpmaps hjälper verkligen till att framhäva vissa detaljer, inget snack om den saken.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Kan bara instämma i kören av beröm, ser för jäkla snyggt ut Marcus!
![]()
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Oh la laaa va sexigt det blir
![]()