![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Grattis Marcus.
Ta lite paus från Trainz och ägna dig åt skola och fester!! Jag väntar gärna på slutresultatet av lokbygget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Och efter vad jag har sett här i tråden, så skulle det ha varit väldigt märkligt, om du hade fått något annat än MVG för detta bygge.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Marcus,
du gör mig uppriktigt glad att ditt arbete givit resultat i betygskatalogen också. Själv tog jag studenten 1965 och blev sen kvar i gymnasiet som lärare och på slutet av min "karriär" bedömde jag många projektarbeten och när jag följt ditt här på forumet så förstår jag att du haft en handledare som förstått att uppskatta ett förstklassigt arbete! Och som andra redan sagt - koppla nu av, njut och festa - och sjung "den ljusnande framtid är vår...". Grattis:
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag tackar så mycket för gratulationerna och kommentarerna!
Det är härligt att veta att arbetet uppskattas så mycket! Och ni ska ha ett stort tack för all hjälp på traven och alla positiva kommentarer! ![]() /Marcus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Marcus!
Jag är väldig impad över vad du gjorde me loket. Undrar nu hur det går för loket? Redan släppt, eller? Det skulle bli kul att få köra den i RW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Marcus!
Vad händer med projektet? Lagd på is? ![]() |
![]() |
![]() |