![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
På tal om körkortutbildningen. Man tror att man klarar sig bra med körproven. Se upp med besiktningsmännen är alltid hårdare mot de privatutbildning än körskoleutbildning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Det sistnämnda tror jag inte på, alla bedöms lika oavsett om du kör upp privat eller med bilskola, du ska ju klara samma prov oavsett om du kör upp privat eller med bilskola?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Har gått ut 9:an nu. Nu är det sommarlov för mig och sen väntas gymnasiet.
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2012-06-15 klockan 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Tror det beror på helt vem man råkar få som kontrollant helt enkelt!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Via Hotels.com.. har vi beställt en övernattning på ett Gasthaus utanför Bremen... och ett par nätter i Amsterdam.. hemfärd går via norra Holland.. och kanske Hamburg... ska leta efter publika modelljärnvägar att besöka under denna trip.... nån som har nåt tips...?
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Uppkörningen gick finfint!
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Var ute och övningskörde idag, på en liten skogsväg. Ser ett rådjur något hundratal meter framför bilen. Där tog någon form av reflex över, vilket ledde till att jag istället för att sakta ner gav någon form av signal "tåg kommer" med tutan.
Har nog blivit lite för mycket MSTS nu... ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Har haft en grym jäkla helg i Göteborg och två fina dagar på Metaltown som var mycket bättre organiserat än förra året!
![]() Extra kul var det att se Sabaton för första gången, vilket ös! ![]() Men mest ös var det nog på Lördagens giganter Slayer som jag fick se för andra gången, dom är fasen alltid lika bra. Rock on! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ses nästa år igen Metaltown!!!!!