![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Står inte vad det bygger på men min gissning är att det är något mellanting mellan TS2010 och TS2012. Hittar du ingen compabilitymode så går det inte att göra något åt. Dock så talas det om ett "Native mode", vilket jag vill minnas var något som man hade parallellt med Comp. mode i TS2009. Men vad det är för något, Ekan kanske vet?
Men om du får TRS2006 att fungera på en burk så skulle du ju kunna köra TS2010 istället, där fungerar det mesta gamla materialet fint, fint. Dock så måste du ju köpa ytterligare ett spel.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Har trainz 2006 och har idag fixat trainz 2012/12 från samma kompis som hade trainz 2006. Han hade fått 2012 idag när han fyllde år så han har inte ens hunnit testa det och dessutom ville han inte ha det så jag fick det.
Så jag har precis hunnit installera det nu så jag får se om det fungerar imorgon. |
![]() |
![]() |