![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bump
![]() Är det ingen som vet om det går?
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hör på train-sim.com. Tror att du får bättre svar där...
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag hade/har också det problemet hemma, där min monitor också är wide-screen.
Då letade jag runt och hittade något sätt man skulle kunna lura MSTS att ha upplösningen 1920*1080, det blev dock väldigt utdraget och inte alls körbart för min del. Jag har för mig att man ändrade nånting i .exe-filen eller hur det var. Google vet nog mera. Jag löste det genom att strunta i MSTS och gå vidare. Dock ingen bra lösning om man verkligen vill fortsätta köra MSTS... Men kolla runt på google, så ska du nog hitta något ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
Jag ställde samma fråga i UK forum. Finns det ingen lösning, så lägger jag ner MSTS, tyvärr. ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Neeej Hawk, lägg inte ner! Hoppas du testade min rutt, du skrev inte mycket om den.
Angående Open Rails får du mycket bra upplösning när du kör MSTS-rutter. Pröva!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-07-01 klockan 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag Googlat i över en halv timme och hittar INGET, bara svammel
![]()