![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har också problem med nedladdningen. Ofta stängs alla IE-fönster när jag försöker ladda ner något, eller så får jag upp ett felmeddelande från IE att "ett fel har inträffat".
Jag har iofs en brandvägg, men den är inaktiverad. Jag har också testat att stänga av viruskollen, men det hjälper inte heller... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Download helper update | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-05-21 22:04 |
Help!...cannot download Puntanen decidious treepac | fikalaker | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-03-31 22:46 |
Nya download hos TAC! | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-03-01 22:57 |
Download Problem | Yethi | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-11-19 18:31 |
Mina Uc reskins nu på download station! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-10-27 07:49 |