![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#256 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag har samma problem, I'm on Vista!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj vilka bekymmer ni har fått! Jag har flera gånger skrivit till alla ruttbyggarna att INTE använda installme.bat. Denna fil funkar senast till XP och inte senare.
Win 7 Ultimate klarar installme.bat. Jkriste skrev om det. Till Bombardier Train, var snäll och ändra så att installme.bat inte är med.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-06-28 klockan 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bat-filen fungerar iaf hos mig, med Windows 7 pro 64 bitar, annars hade jag inte släppt rutten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Så var snäll och ändra installationen, Bombardier Train. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-06-29 klockan 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Dessutom fungerar det ju inte om man inte har orginalrutterna installerade. Dom är ändå bara skräp så jag har inte installerat dom...
![]()
![]() |
#261 |
Medlem
|
![]()
Men för bövelen, Det är ju Ulitimate service pack 1 jag har 64 bitars så det ska ju funka då i rimlighetens namn eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Hedersmedlem
|
![]()
Du har ju Xp än så därför har du inga probbe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Medlem
|
![]()
Japp, Det var precis vad jag kom på att göra helt zonika och fick en aha upplevelse att så skulle jag ha gjort ända från början, Men det hjälpte bara så mycket att den inte sa access denied för allt som den försöker kopiera, Men sen kopierar den ingenting lik förbannat, Konstigt alltså!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Medlem
|
![]()
Nåja, Nu kopierar jag hela msts mappen till skiva så har jag den komplett med allt innehåll på rätt plats om jag behöver ominstalllera nån gång eller så
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Medlem
|
![]()
Hej Bombardier Train.
Planerar du att släppa en version utan .bat filen? Oavsett hur bra rutten flyter på din burk så har iaf inte jag fått det att fungera så jättefint. Jag köper att det är semestertider och vill egentligen inte stressa fram något iom att allt det du gör är ideellt, men det vore kul om alla fick chansen att pröva det som ser så stiligt ut på förhand. ![]() MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Kan släppa en version utan bat-filen, dock är jag på landet nu, så det kommer tyvärr ta ett tag!
Hoppas du har överseende med det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det går ju även att kopiera alla filer manuellt från original-rutterna.
![]()
![]() |
#270 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |