![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Nu har jag börjat med att bygga ett fungerande signal system.. Lite smått iallafall!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
riktigt snyggt..! 2012 eller hur..?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Skulle du kunna tänka dig att ge lite exempel på hur du jobbar när du lägger ut landskapet? Du får till det så bra med gräs mm - även om jag använder samma gräs som du så får jag det inte lika snyggt! Du sätter liksom ut det bättre... hur tänker du? Tips?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det är väl konstnärtalang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Vart fick du tag på domdära fackverksbryggorna från STW
![]()
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() Det är ungefär som att sätta en kamera i tio olika personers händer, och be dom fota exakt samma sak, 9 av bilderna skulla man kasta i soptunnan utan att blinka, den tionde skulle man rama in och sätta upp på väggen. Frågar man sen den tionde hur han/hon bar sej åt för att ta en sådan bild, skulle man nog få svaret: Inte vet jag, jag bara tryckte på knappen ![]() ![]() Rely är definitift en av dom "tionde", en som bara har "DET" i sej ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Otroligt snyggt. Är det 2012 du kör på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Kolla in banvallarna på Ekans (Ekankal) spår på Relys tjusiga bana. Enligt mitt tycke har här Ekan gjort den bästa banvallen i hela Trainz. Se så snyggt banvallen smälter in i underlaget på båda sidorna.
Ekan, om du har möjlighet att också utveckla dina spårbyggartalanger, så kommer vi många, som inte kan bygga (ännu), att jubla högt.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Förlåt för lite sent svar!
Först så vill jag tacka för alla vänliga kommentarer! Det ger än verkligen motoivation till att bygga mer än vad jag gör! ![]() För att besvara stinas och crille40s fråga, jag använder TS 2010. Jag vill inte byta till TS 2012 av en del skäl.. Ja du spyfrog.. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men jag brukar dela upp rälsen i 150m bitar och bygger 150 meter i taget och lägger ner en massa timmar på varje del. Ibland så går jag tillbaka och ändrar på saker tills jag själv är "nöjd". Om man ens kan bli nöjd dvs. ![]() legotrainzman, ja det är en del ur STWs luftlednings paket. ekankal, man blir alltid lika glad av att läsa dina kommentarer! Du sprider en enorm glädje här på forumet! Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på din kommentar och ett simpelt tack känns inte som nog för att visa min uppskattning till det du gör!