![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]()
Då vi fattas dansk material till Trainz, har jag gjort denne repaint av lan´s
SJ F1200, till danska DSB Litra E 991. Men har inte lagt upp den än, då jag fattas lan´s godkändande. Men en bild kan ni få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... Ihn ! Du har mitt fulla godkännande att ladda upp den !!!
Var det den som drog gamle kung Fredrik till den sista vilan? Kan tillägga att om ni vill klona och modifiera mina alster så är det ALLTID godkänt av mig! Jag har den "ickekommersiella" uppfattningen att det berikar vår HOBBY! Snyggt jobbat ihn ! ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]()
Men då är den på väg inn på downloads .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
snyggt lok!!
Men vart kan jag hitta filerna att ladda ner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Annars så fanns den här, om den nu är kvar. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=33023
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
jag menade sj F 1200 ursäkta mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Som jag skrev i en annan tråd så står F i kön till STLs verkstad för att uppdateras till TANE-standard. Den äldre versionen fungerar inte för TANE i vilket fall, så det är bara att vänta är jag rädd.
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
[quote=lan;265617]... Ihn ! Du har mitt fulla godkännande att ladda upp den !!!
Var det den som drog gamle kung Fredrik till den sista vilan? Kan tillägga att om ni vill klona och modifiera mina alster så är det ALLTID godkänt av mig! Jag har den "ickekommersiella" uppfattningen att det berikar vår HOBBY! Snyggt jobbat ihn ! ![]() Stämmer. Köpenhamn - Roskilde för länge sen. Tror att den har gått ytterligare en gång till den här sträckan. Nisse |
![]() |
![]() |