![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2007
|
![]()
Jag deltar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag kommer och är gärna Fjtkl om ingen annan vill. Jag har suttit hela dagen och jobbat på en linjebok så snart kan jag sträckan.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
jag är också jättegärna med en stund
har ingen bra vana av detta men vi får väl öva lite |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Köpte precis spelet, så har ännu inte hunnit lära mig. Hoppas man får vara med ändå!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hur ska vi göra det.
ska vi först koppla upp sig mot ip numret. sedan chatta med dig sen ska vi välja tåg vad jag förstår. Tycker själv det är lite knepigt vart man hamnar Barstow mojave bakersfield när man väljer tåg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
http://i49.tinypic.com/2i0dp3d.png
http://i46.tinypic.com/2prem0z.png Där har du lista på befintliga tåg uppdelat på BNSF och UP. De visar var du hamnar och du kan skriva ut dom.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Måste säga att det var verkligt kul detta, vi var inte så många men ändå så var det spännande med sin egen körning mot en fjärr som kunde göra både det ena och det andra med mitt tåg.
Sedan allt man kunde höra alla de andra dvs all konversation som gjordes på chatten. Problem Lokfel vagnfel signalfel etc Måste göras om detta. Senast redigerad av jorgen3 den 2012-08-27 klockan 23:33. |
![]() |
![]() |