![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hej.
Jag har köpt en ny dator och står nu in för valet att flytta över program som Railworks 3 från den gamla till den nya datorn. Jag installerade en gång Railworks 3 som vanligt och köpte till extra tåg och banor som North East Corridor genom steam. Uppgraderade även genom Steam till Train simulator 2012. Men hur gör jag nu utan att förlora något? Installera om grundprogrammet Railworks 3 men vad händer då med tilläggen och uppgraderingarna skett genom Steam? Hälsn. Kjelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Installera spelet via Steam så kommer alla dina köpta tillägg laddas ner automatiskt. En gång köpta grejer via steam blir inte förbrukade utan går att ladda ner på nytt och i detta fall bör de komma ner samtidigt som installationen vilket gör att du inte märker av det fören inne i spelet.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Tack för svaret.
Kjelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Som Basse säger det du införskaffat genom Steam följer med till den nya datorn om du kopplar upp dig till Steam från den med samma konto.
Däremot om du har installerat saker som du köpt/laddat ned från andra ställen måste du själv installera de sakerna på nya datorn. /æ |
![]() |
![]() |