![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
då ska man flytta till Norge i oktober och jag vet inte när vi ska flytta. kommer sakna mina kompisar som går i 9:an i grundskolan och om ni vill veta anledningen så är det här är anledningen: att den där 13 åriga kompisen som går på resurskolan är störd som jag har postat för 2 månader sedan och så är det en 12 årig kompis som inte kan låta mig vara ensam för jag vill gå själv till affären och så låtsas att han är blyg. jag har sett honom gå själv förut och han bara ljuger? och 13 åriga kompisen är ful i munnen och har gjort dumma saker sant, tagit ur en elpropp i ett hus för att han har en granne som ska bli av med utan el för den där grannen gillar barcelona, men han får väl tycka vad han vill? och i det huset så har han kissat på en toalettstol vilket är äckligt
![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-09-20 klockan 12:25. |
![]() |
![]() |