![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag tänkte på om man bygger lite modernare så kan det passa in lite bättre
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... som den kanske såg ut några år efter revisionen. Som ni kan se är det inte lika "sketet" som 202an eftersom smuts, sol, väder och vind ännu inte satt djupa spår i lack och underrede. Detta lok har nr 200, röda gallerplogar, marsalljus, elvärmekablar, och nedsänkta framrutor (sikten i de ursprungliga loken måste ha varit miserabel?). Kommer strax i Download !
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Jag får meddelandet "TADCompileAssets unable to initialise script system" närjag installerar loket. Hur kan jag lösa detta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Det är väl något från denna sida som fattas!??
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....05&postcount=1
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hur löser jag detta? Senast redigerad av AlleDahlle den 2012-11-08 klockan 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jag bygger enbart för TS2010 så om det fungerar i andra versioner vet jag inte, det får dom som har dessa själva fixa!!! Ni kan ju hjälpas år
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag använder Trainz Mac vilket verkar vara en blandning av 2010 och 2012, så man tycker ju att det borde fungera.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Löste det, nu fungera det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
Skuggorna led av vissa skavanker som Jockes upptäckte så nytt i Download med rättade skuggor: