![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2010
|
![]()
Någon som har fler perrongutrop runt röda linjen eller gröna linjen? Gärna småorterna som inte hörs så ofta, som Axelsberg eller liknande
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Ingen som har något mer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Jag vill gärna ha mer perrongutrop mot de mindre hållplatserna och inte ändhållplatserna:
T.ex Linje 19 mot Högdalen, utrop mot Universitetet, Fridhemsplan Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Tack för alla ljud hittills =) allt ligger samlat
http://cutrop.webs.com/utrop-parrong.rar |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Någon som samlat på sig något nytt utrop? =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Tjenis! Såg att några frågat efter utrop. Jag har en bibba utrop från tunnelbana och pendeltåg som jag fick i 3:e hand från en kompis. Jag vet inte om de har postats här på forumet tidigare, om det är så, så ber jag om ursäkt.
Utropen är konstruerade så här: Istället för att ha en stor stökig fil från varje station tåget stannar vid, så är allt uppdelat i mindre delar, du måste alltså bygga dina egna utrop med dem. Lite mer pul och pill, men det resultatet blir mer unikt för din egen bana. Ett exempel: ding.wav nasta.wav haninge.wav Tanka hem. Senast redigerad av jobro den 2012-11-11 klockan 11:33. |
![]() |
![]() |