![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Det finns många helt underbara Svenska lok och motorvagnar för Trainz, men många av dem fungerar inte i 2012. Jag undrar nu om någon av de skickliga designers som finns kan förbarma sig och hjälpa oss som inte kan konvertera dessa fina modeller till 2012. Antingen genom att modifera dem eller förklara hur man ska göra. Jag har testat AssetX utan framgång. Exempel på dessa fina och önskavärda modellerna är:
Samtliga normalspåriga Svenska ånglok som gjorts T21 Hela Y6-7 serien Delar av X10-14 X9 DM/DM3 Finns säkert fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Här var det noll intresse. Verkligen trist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan du visa några felmeddelanden som du får på tågen, så att man har något att gå på.
Eftersom jag inte har 2012 själv (och ingen som har det vill/kan!!??? hjälpa till), så är det svårt att veta vad som felar.