![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Det är dessutom inte så många som har den kompetensen. 3D kompetensen är mer vanlig men själv skall det ju in i Trainz också. Hur många har t.ex. gjort en hytt till Trainz bland forum medlemmarna? Jag vet att björnl och lan gjort det. Har korvtiger gjort det? Marcus? Jag själv har då inte gjort det och vet inte om jag skulle vilja heller... Det finns två saker ni kan göra för att öka chansen att någon hjälper er här och det är inte att skriva poster där ni önskar er en sak. Utan det är att skaffa fram bra underlag. Detta betyder bra bilder på hytten. Tåget. Som duger som texturunderlag. Samt vettiga och detaljerade ritningar. Om det finns ritningar samt bra bild underlag så ökar chansen med flera gånger att någon får för sig att ta sig an projektet. Dessutom bör ni kolla med danskarna, de kan mkt väl ha samma önskningar där och kanske någon som håller på - Öresundståget finns ju i båda länderna. |
|
![]() |
![]() |