![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har idag satsat på att göra iordning spökstationen Kymlinge vilket jag också gjorde (inte så läskigt kanske... Får fixa läskigheten till nästa Halloween...
![]() Relativt nöjd med resultatet, men mycket arbete återstår för att få det mer trovärdigt... Bild 1 är en vy från Kymlinges plattform och bild 2 är från Hallobergssidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men det är inte över ännu, vi har mycket kvar att jobba på! ![]() //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fört över bilderna på datorn och har dem i min egna extern hårddisk!!!
![]() Lan? Jag skicka bilderna till dig? En del bilder blev lite suddiga men resten är perfekt! ![]() //Anton |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Glömde att Josu skulle göra! //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Märkt att ni inte använbder samma spår då ni bygger..
Ni borde båda använda Lans tunnelbanespår och tunnlar, då dessa har exakta mått och dylikt för Stockholms tunnelbana. Cx skulle inte ens kunna rulla på dedär tyska spåren.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för påminnelsen!
Ska säga det till Josu! Det är ju han som gör blåa linjen just nu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Mina damer och herrar?
Låt mig presentera mitt landskapsbygge på Hässelby strand (gröna linjen)!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |