![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Hej!
Sitter med ett c20 tunnelbanatåg som skall användas i spelsyfte. Har lyckats modellera större delen av tåget men nu återstår bara förarhytten. ( dsv där föraren sitter) Är det någon av er forummedlemmar som har bra referensbilder ni kan dela med er. Skulle uppskattas ![]() Laddar gärna upp bilder på projektet om det eftersfrågas, samt modell när jag är klar.. Mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Har tyvärr inga hyttbilder. Vilken simulator bygger du till?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Bygger inte förnuvarande stund till en simulator. Kommer användas främst till unreal-engine . Är iof inga problem att använda den i en simulator heller.
Kan iof ta saken i egna händer och gå ut och klämma mig in i förarsätet. Men var bra att kolla med er grabbar först. Mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Finns ju en finfin C20-modell till Trainz du kan kolla på. Den är riktigt bra, och väldigt realistiskt.
Vad behöver du bilder på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
@ GBSF
Tusen tack!!. Jag kan nu använda den som referens tillsammans med många fotobilder jag tagit själv. En vänlig lokförare tillät mig komma in i hytten och fotografera ![]() Lägger upp WIP-bilder under julen! Tusen tack för svaret GBSF. mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |