![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Heisann mine venner.
Nå nylig gikk Nordlandsbanen Minutt for Minutt på TV. Der kan du se hele turen fra Trondheim til Bodø fra Loket. Jeg spør; Kan en eller flere rutebygger(e) vææææære så snill å lage, om så, en liten del an Nordlandsbanen til MSTS? Jeg er en 14 år gammel tog-entusiast, og jeg har interresert meg for tog siden jeg var 2 år gammel. Jeg bor nært Nordlandsbanen og jeg har på en måte vokst opp med den. Jeg har så inderlig lyst at noen kan lage noe av banen. Dette har vært et ønske siden jeg begynte å spille togsimulator. Jeg er til og med villig til å betale for at noen bygger dette! ![]() Hele turen fra loket finner du HER. Takk, og god jul og godt nyttår! Hilsener fra Thomas
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har tyvärr inte tid för jag bygger själv Trollhattan_2 till MSTS och Trollhattan till RW. Vet du om att det finns rutt som heter Meråkerbanen, Trondheim - Storlien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, Meråkerbanen innehåller ju i alla fall en del av Nordlandsbanen, från Trondheim till Hell (?). Jag har inte heller tid, då jag för närvarande har två rutter på arbetsbordet...
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Takk for svarene, Totte og Bönan!
![]()