![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
![]()
Vilken fart när du sätter igång... Spännande! Och snyggt jobbat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Det ligger lite knepigt till just nu med tanke på att något blir fel när jag exporterar som gör att MSTS inte klarar av den ordentligt. Ska djupdyka i detta så snart min nya spelburk är ihopbyggd, den får lite prioritet denna vecka.
Om allt går vägen så kan jag återuppta Itino'n i slutet på denna vecka/början på nästa! /Granders |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Drar en uppdatering. Tänker sitta natten ut med projektet för att bli klar. Dock ser det ut att bli en riktigt lång natt då Gmax bestämt sig för att exportera 'varenda' LOD-distance i 0. Vet inte vart det kom ifrån då det inte varit så innan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
Hej alla! Jag kommer med glada nyheter och fina uppdateringar!
Efter några timmar slagsmål med Gmax har den släppt ut en funktionell .s fil åt mig igen, och nu funkar det. Lights och eng fil är kirrat och det flyter på bra! Här står den, på bangården i Nåttebo, bredvid den en Raskenbuss, redo att ta sin tur. (Symboliskt, eller?! ![]() ![]() Nedan ser ni hur lyktorna behärskar sig i spelet! ![]() Senast redigerad av granders den 2013-01-11 klockan 01:13. Anledning: Lade till bild 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va snyggt det blev! Grattis!
Kommer det att få i andra färger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
Tack!
Ja absolut, jag har tänkt mig att det ska bli i foljande målningar Transito Krösatågen Tåg i bergslagen Västtrafik och kanske någon mer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser otroligt snyggt ut! Längtar tills du släpper den...
![]() Vore trevligt om du gör en interiör också. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Måste berömma dig, att på en riktigt kort tid få till ett riktigt snyggt tåg! Än har jag inte MSTS, men man blir ju bara mer och mer sugen!!!
![]()
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
![]()
Fantastiskt! Ser ut att bli bra det här...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
Där kom visst förstaklass-randen till samt lite detaljer på texturen (text o.s.v)
![]() Det som fortfarande ska göras är en fix på vänstersidan av tågsettet där polygonerna har hamnat lite snett och börjat glimmra så att säga. Sen för att inte glömma, mellanvagnen som gör det hela till en Y32'a också. Texturer till Kröstatågen Tåg i Bergslagen Transitio Västtrafik Här var det påstigning! ![]() Senast redigerad av granders den 2013-01-15 klockan 01:27. Anledning: Lade till foto nr2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
En fråga, vad kör du med för storlek på texturerna för sidorna?
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
I dagsläget ligger det på 1024x1024.
|
![]() |
![]() |