![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Okej då kan du pröva att hitta alla CDP filer som är defekta och sedan manuellt radera dom och sedan installera dom igen.
Kanske någon annan har fler lösningar?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Gud vad roligt!
Har tagit ca 2-3 timmar att tanka ner allt jag vill ha och nu ska man ta bort de och ladda ner de en gång till.. Det är man inte speciellt sugen på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Nej, det räcker om du tar bort de felaktiga objekten från Content Manager. Markera dem, högerklicka och välj Delete. CDP-filerna (som du fortfarande har kvar någonstans, utanför Trainz) installerar du sedan på nytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Men det är objekt från DLS och inte fristående filer som jag har på min dator. Det är därför det har tagit lång tid eftersom allt har laddats ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
![]() Bara en dubbelkoll då, angående post #7: Innan du kan göra Edit->Commit, måste du göra Edit->Open for Edit. Då ska "Commit" vara möjligt att välja. |
|
![]() |
![]() |