![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har ni hört om den ukrainska tågsimulatorn ZDSimulator? Det talades om den här på forumet för något år sedan. Problemet vara att hela simmen var på ukrainska. Nu har den släppts i en engelsk version! En gratis testversion finns att ladda ner gratis, 722 mb. Håller på att ladda hem den i detta ögonblick. Vill man ha hela programmet kostar det 15 USD (ca 100 kr).
http://zdsimulator.eu/
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Intressant!
Köpte den just. Knepig till en början verkar det som, men man kan nog ha kul med den så småningom. Och långa rutter är alltid trevligt. mvh Håkan Buggar som sjutton verkar det som - inte så lysande på min maskin iaf. Senast redigerad av espendylmodulatorn den 2013-02-09 klockan 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej
På bilderna som jag har sett så ser det lite ut som en "rippoff" från polska simulatorn EU07 http://eu07.pl/ Jag kan ha fel, isf sry Men denna simulator dvs Eu07 har fler tåg, bättre hytter och bättre optimering vid svängar lutningar m.m. + den är gratis Mvh/rekin" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ja, det håller jag med om!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() Så ta du och ladda ner EU07 och testa det, trust me du kommer inte att bli besviken, visst vissa banor är inte så detaljerade men alla lok hytter är väldigt detaljerade och ljudet måste jag säga är helt ok. Btw gå in i forumet, där har du en internationel del, där finns även instruktioner på engelska, Måste säga att det är rätt så kul att köra EP09 i 160km/h samtidigt som man måste hålla koll på alla singnaler, inbromsningar och alla tavlor m.m. Btw bra guide för polska signalerhttp://jareks.zonk.pl/signal/main.htm Mvh/Rekin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Ja jag har haft det på datorn i nåt år sådär!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag läste någonstans för ett tag sedan att dem letar efter "sponsorer" om jag har fattat det rätt, så vem vet dem kanske släpper något stort snart
Skulle lätt kunna köpa simulatorn så länge banorna blev lite större och detaljerade |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Har kört lite mer nu.. rätt ok känsla.
Ställde om till ryskt tangentbord, då slapp jag lite konstigheter. Borde bara vara mer förståligt språk ![]() |
![]() |
![]() |