![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Jag får det inte att fungera!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#123 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... men CW-loket är nedlagt för min del, efter allt "kackel" som utbröt när jag presenterade idén!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-12-06 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
STW-member
|
![]()
Jag var tyvärr inte med i loopen då och det är så här i efterhand väldigt tråkigt. Jag kan tillägga att jag var rätt a*r och b*sv*k*n när jag såg projektet dö. Jag hade lagt ner hundratals timmar på texturer till ingen nytta.
![]() |
#125 |
Veteran
|
![]()
... med dig, Janne!
Jag lade också ned många timmar och dagar på detta för att ta upp dörröppningar, göra dörrar, förbereda för STL-koppel m.m. Men när "RW contra Trainz"-kacklet bröt ut tappade jag helt lusten att fortsätta. En hyfsad hytt fick jag väl ändå till ![]() För att citera Bob Dylan: "The times they are a´changing" så kanske nån vacker dag när "revirpinkande" och "bästa simulator" snacket upphört kan vi kanske med gemensamma ansträngningar ta upp "gamla" Rc CW på nytt. Vem vet ![]()
![]() |
#126 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tråkigt att det blev som det blev, då Rc-loket spänner över så många årtionden och säkert hänger med ett tag till. Bara att hoppas, att lusten för dig, Lennart. Kommer tillbaka och tar tag i loket igen.
Sen som betalare, till CW-loket. Så har jag ingenting emot, om Fredrik skulle komma på tanken. Att släppa loket för nedladdning för alla, då själva CW-projektet rann ut i sanden. Där en del av tanken var, att inkommande pengar för Rc-loket, skulle gå till nya 3D-modeller. Men det kanske finns en massa andra, som skulle bli sura, för att dom har betalt 150:- henne. Kanske vi skulle starta en omröstning om detta i CW-tråden. Om hon ska släppas fri eller ej, där bara betalande skulle kunna rösta.
![]() |
#127 |
STW-member
|
![]()
...om att han släpper loket? Det kanske inte behövs någon omröstning?
![]() |
#128 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Tjena,
Väldigt bra jobb med RC hytten. ![]() Nu till min fråga, är det någon som vet om CW rc'n fungerar till Trainz 2006? och isf om hytten gör det med? har precis fått tillbaka glöden för trainz och använder en "gammal" kopia av trainz som jag köpte i Polen för en massa år sen, blev precis klar med att installer "allt" svenskt material. (BTW fungerar kanske det mesta till trainz 2009? utan några mod?) så jag vill ju helst ha RCn till 2006. Men fungerar det mesta av svenska materialet till 2009+ så får jag nog köpa mig det, och CW loket. mvh/Adrian |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Veteran
|
![]()
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av svenolov den 2013-02-16 klockan 10:30. Anledning: Ny länk |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Veteran
|
![]()
... "i morgon är en ny dag" !
Efter Signalprojektet och andra syltburkar, som jag stoppat fingrarna i, skall vi nog ta tag i "gamla" CW Rc och fräscha upp henne ordentligt! Åtminstone till Trainz 3.1. Jag behöver säkert din hjälp med texturer och annat så jag återkommer. Men kom gärna med idéer, både du och andra!!! Citat:
![]() |