![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jodå banan finns - i min burk.
Banan har dragits in, vilket tydligen inte fungerat. Anledningen är att byte mellan TRS-versioner och Windows-versioner har skadat de viktiga stolpsignalerna såsom hastighetsskyltarna med flera. Nu finns två versioner på gång; dels för Win 7, dels XP, båda för TRS 2010. En version för TRS 2012 är påtänkt - men först skall 90 procent av alla byggnaderna bytas ut. Win 7-versionen betatestas, dock utan att slutgiltigt resultat redovisats. Men nya problem har uppstått. De många revideringarna har medfört att antalet cdp-filer har ökat kraftigt och ligger nu på cirkus 350 mb. Konsekvensen kan bli att installationen inte fullföljs 100-procentigt med frågetecken som resultat. Men banan finns och får jag låna en epostadress så kommer den som ett skott. Min epostadress: nils.blid@bahnhof.se. Bussig bifoga TRS-version och Windows-version. Nisse |
![]() |
![]() |