![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det verkar som att det är dags för några nya bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tjusigt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Tummen upp
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Den här banan kanske är bortglömd...
Jag undrar om du har rört den här banan sen sist, eller är du kanske fullt upptagen med Jönköpingsbanan?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag är fullt upptagen med annat. Ni får nog nöja er med Jönköpingsbanan 1.0 ett tag.
Men Inlandsbanan är inte bortglömd. Tanken är att bygga till Moskosel och sedan släppa en första version. Det är inte särskilt långt kvar men det gäller att ta sig tid att ta itu med byggandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Numera har Google Maps mycket bättre täckning i Lappland vilket gör det betydligt enklare att bygga vidare. Arbetet har dock mestadels legat i träda de senaste åren, men jag hoppas fortfarande hitta tid till att fortsätta bygget åtminstone till Moskosel.
Men jag tycker banan är rätt trevlig som den är, så jag tänkte släppa den i nuvarande skick, med sträckningen Arvidsjaur-Auktsjaur (ca 3 mil). Jag upptäckte nyss att signaleringen kring Arvidsjaur har ändrats, så det är på att-göra-listan att uppdatera detta, men i nuläget är signalerna i princip som de var för några år sedan (stämmer ej med nuvarande linjebok). Här ett par bilder från Utterträsk och Auktsjaur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Mycket snyggt jobbat.
|
![]() |
![]() |