![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Skal jeg bruge både 1.1 og 1.2 eller kan jeg nøjes med 1.2 ?
Er det ikke muligt at aktuelle version altid kommer til at ligge i første indlæg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Tack för rutten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Varsågod
![]()
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Det låter bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Fint arbete, dock hos mej blir miljön lite torftig och vissa sträckor ingen räls..har jag gjort något fel vid installationen?
Kan skicka några screenshoots om ni vil? mvh Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
När det kommer till miljön så kan jag säga att jag slarva lite, men när det kommer till spåren så måste du ha SADs rutt altenburg - wildau installerad plus de svenska spåren som finns här på forumet. Hoppas det hjälpte
![]()
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Var exakt hittar jag detta?
Vad menas med svenska spår- har installerats Swen´s svenska bana, räcker det? Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: May 2012
|
![]()
När jag laddar rutten så slutar det bed en ruta där det står = Consist builder- Cant load vehicle - sj habblins old 2.
Är det något jag inte har instalerat? //Johan Gustafsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: May 2012
|
![]()
Nu har jag fått igång väster banan, nu är det bara ett litet bekymmer, det finns inga spår...
Har letat men kan inte hitta art man kan ladda hem domsvenska spår som ska vara tillbanan. Är det någon som har nån länk tilll spåren. eller vet vart dom finns att ladda hem. M.V.H Johan Gustafsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Hur installerar jag den ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Du måste ha winRAR för att kunna öppna filen. När det är gjort och du har packat upp filerna letar du rätt på Utilities som finns i Railworks mappen
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |