![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#316 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Tyvärr är det nog så. Jag har inte haft tid eller lust pga arbete samt lite sjukdom (magproblem). Vet inte riktigt hur björnl har det men han verkar inte heller haft tid. Så just nu är det nog mer eller mindre stiltje. Jag vet inte om vi kommer igång igen, beror nog på hur hösten blir.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Det stämmer nog att jag har tagit en paus från DONJ just nu. När frankensteins lok är klart tänker jag bygga klart Linghed i alla fall. Sedan får vi se om andan faller på. Menatt bygga modell efter modell på rad blev lite för mycket för mig så det får ske i långsammare takt
![]() |
#318 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Men vilken rad det blev av det Bjornl!
Stickanw