|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-05-18, 14:51 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
Z4p 318
Hejsan Jag var på smalspårsdagarna förra veckan och lyckades få några bra bilder på en av deras Z4p lokomotorer. jag hoppas att ni gillar den och ett stort tack till lokkalle som har gjort en så fin modell
2013-05-18, 14:55 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
WOW. jag har försökt att ladda upp modellen hela veckan. MEN DET FUNKAR INTE!!!! om någon vill ha modellen så går det bra att
1: Berätta vad felet är eller hjälpa mig på något annat sätt 2: skicka mig er Mail adress så jag får skicka modellen till er.
2013-05-18, 16:22 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Hej! Här kommer filerna. Har inte provat än, då mitt Content Manager inte funkar för tillfället, så trainz startar inte. Saknar ni något, kontakta Legotrainzman. Troligen behöver ni denna också: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....03&postcount=1 (finns så många olika Z4p inlägg av lokkalle, så är osäker på vad som är vad... )
|
|