![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tro det eller ej så börjar faktiskt ett Stockholm Östra på att ta form. Jag gjorde som Hgv sa och började bygga med de dekaler jag har, så får man lösa fortsättningen senare.
Uppskattar alla möjliga typer av bilder från stationsområdet. Skicka de bilder du kan bidra med till mickesfoto[snabelAA]gmail . com. Skriv gärna ett inlägg i tråden om du har skickat bilder för jag kollar inte mailen så ofta. Det är svårt att få det 100% likt verkligheten eftersom mycket objekt saknas i spelet, men jag bygger så gott det går. Östra är en rätt invecklad station att bygga med spår som har olika höjder osv, men det börjar som sagt ta form. ![]() ![]()