![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Nog börjar vegetationspacken där ute bli lite ringrostiga och slitna. Jag har påbörjat lite smått, vid sidan av mina tåg, att skapa så fotorealistiska träd jag bara kan.
Dessa kan bli aktuella nu när OR snart (inom en framtid iallfall) uppgraderar sina graphic shaders och tillåter lite andra polycounts. Vad kommer? Alla möjliga träd, såklart. Jag har till och med förmånen att ha kommit i kontakt med en mycket trädkär lärare på mitt gymnasium som mer än gärna kommer kunna rusta mig med ännu fler bilder på alla möjliga träd, förhoppningsvis. Om jag ber snällt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Trevligt! Gärna träd i block också, dvs 100x50 meter blandskog tex. Blir mycket lättare att placera ut!
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Absolut! Förslaget noteras!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Goda nyheter! Min bekant ska leta igenom sitt arkiv, han hade nämligen en hel fotoserie.
![]() EDIT! Säg hej till Herr Tall. ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2013-04-24 klockan 16:16. Anledning: Nya bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Snyggt!!
Hur går det med tågen till TS13? ![]()
![]() |
#6 |
Veteran