![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Bengan, orginal Saaben (en mörkblå) är inbyggd i TS2012, och vad jag vet så finns den nog ingen annanstans.
Sen har jag som vanligt clonat å kladdat, så att jag fick lite varianter när jag gjorde ett Saab-paket som produkt.
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Lutar åt att man får avstå från Saab:en eller att göra ett inköp utav TS2012, som jag inte vet om jag är intresserad utav. Det skulle väl då vara, att man kommer åt dom nyare prylarna som man sedan kan nedgradera till TS2010.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Jag undrar om någon vet om det finns några elledningar att finna på nätet eller DLS, som liknar dem vi har i Sverige?
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
Prova att söka på wedge_antillies. Han har en hel del elledningar. Kanske någon passar. Använd prefix namnet, A LEP. Om du söker DLS. Det är lite klurigt att se vad som är vad. Killen som gjort dom är från Ryssland, så allt passar kanske inte. Men dom är bra gjorda.
![]() |