![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Vilket nummer kommer du att använda på SJ:versionen? jag kan före slå 828 eller 830 kanske 825. Men kommer du också göra SJ versionen i TGOJ färger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Detta kommer släppas samtidigt som Ma, när detta blir aktuellt återstår att se, detta av olika skäl. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2013-08-02 klockan 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Tidigare v10
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
OOhh, den var flott må jeg si ! Er ikke ofte man får gleden av å se så flotte hytter
![]()
![]() |
#95 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj, jag ramla av stolen. Kul att följa utvecklingen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Sier meg enig med OCVN & Totte, dette ser veldig bra ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Jadu Marcus, det där var då riktigt, riktigt snyggt!
![]()
![]() |
#98 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag vill inte reta upp någon, som är "fattig" För om man är så fattig, så skall man nog inte ha någon Tåg(spel)simulator ![]() Men detta vore väl ändå en god början, med att ta lite betalt, för det verkar det verkligen värt, så snygga modeller. ![]() Börja lite smått med donation, sen så blir det säkert roligare för alla som bygger, att lägga på ett kol.. ![]()
![]() |
#99 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
För det anser jag är en väldigt stor del i det hela, bra och naturtrogna ljud. När jag får pengar över nästa gång ska jag investera i en inspelningsenhet, efter det även en bra mic till den så kan jag komma igång med bra ljudinspelningar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]() Citat:
Dette er ikke noe jeg sier fordi jeg har vært borti prosjektet(ene), jeg synes bare jeg var heldig som fikk "være med" på prosjektet i den grad jeg var. Jeg er ikke interessert i å tjene noenting på Marcus sine prosjekt, det er hans. Når det kommer til akkurat dette så kjøper ikke penger kunnskap, det står ikke i noen bok eller blir tatt kurs i hvordan du skal ordne alt mulig i RW. NOE står i et skriv utgitt av RS.com i 2007 hvis jeg ikke tar feil. Alt du skal finne ut må du finne på nettet, og derfor er mye tidkrevende arbeid kastet bort på å søke opp og forstå det som står rundt på forum rundt om i verden ... Jeg personlig gjør kun ulike ting fordi det er en morsom utfordring å lage ting, noe blir bra og andre ting blir ikke så bra ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#101 |
Tidigare v10
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Wow! Du gör hytten också! En ordentlig hytt är det vad jag saknar i de flesta lok och motorvagnar jag hittar... oftast är det bara "tyskhytten" (Hytten i BR101) som återfinns i andra lok. elelr så är de halvfärdiga, som t.ex. RC-hytterna.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Riktigt imponerande bygge! Om man får föreslå vilket papper som ska sitta i torkrullen så föreslår jag Lambi, det är mjukt och lent för lokförarens näsa hehe ;P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Tidigare v10
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |