![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Eller laddat ner Sv. Tåg skivorna från http://www.banbyggarna.se/trs06/trainz.htm. Antagligen inte ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag har fått äran att köra runt i Dalsland i och med Nils cab-bana.
En otroligt fin bana med vackra landskap och som avspeglar verkligheten otroligt fint. Dessa 4,2 mil gammal järnväg är en toppenbana, hoppas fler vill och kommer att få ta del av den. Tack Nils Blid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]()
Ja jag har installerat både 2004- och 2005-skivorna men tycker ändå inte att jag får fram allt som jag tidigare fått fram i äldre version av Trainz. Ett exempel är den gula stoppbocken. Hur jag än söker så dyker den inte upp.
/Tågluffe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ett litet tips. Gå upp till vänsterhörnet och klicka på prylen som ser ut som en tratt. Klicka sen på den vridna pilen. Här har du många olika sökmetoder som hjälp att finna dina objekt. Ett är t.ex. att du bläddrar upp till Author och skriver in t.ex. chakz0r. Då får du fram alla objekt från just den användaren. I detta fall, så är det Tomas som står bakom användarnamnet chakz0r. Kör save och spara användaren under valfritt namn, så finner du senare samma användare enkelt i din egen lilla minneslista.
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Några utav alla alternativen som man kan söka på.
Sist på bilden, där är Categore imarkerat och därifrån kan man göra ännu fler sökningar om man går över till nästa kolumn.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]()
Tack så mycket Bengan!
![]() /Tågluffe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Tågluffe: Du har fått närmare 200 cdp-filer - det mesta svenskt. Däribland ingår SE-Buffert new/old. Klarar du inte av att ta ner och öppna paketen - bl a en komplett bana - bör du kontakta mig, vilket jag också skrev till dig Kommunikation bör vara tvåvägs, inte envägs.
Nisse |
![]() |
![]() |