|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
Jag gillar också Porsche unleashed. Hot Pursuit två gillade jag inte så mycket p.g.a att jag inte känner bilarna alls som verklighets trogna o.s.v mycket fart iaf
). Sen så tror jag att det blir skador på en bil om man åker in i en bergväg e.tcMvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
|
|
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Omröstning :har du någon favorittyp av screenshot? | sjonas | Off-topic | 7 | 2003-12-09 20:52 |
| Omröstning Neoplan | Mson | Lokaltrafik | 3 | 2003-12-01 22:43 |
| Omröstning angående Msts-akuten... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2003-04-28 20:10 |
| Omröstning: Ny spårtextur till KMJ-route-v.2.1 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-20 17:32 |
| Resultat, omröstning (på min downloadsida) | bobjörk | Off-topic | 0 | 2002-10-27 19:25 |