![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Goddagens alla ni som pysslar med att måla objekt! Någon som känner för att stöda en utarbetat ruttbyggare lite? Eftersom jag nu har arbetat mig in i Dalarna kommer börjar jag känna ett behov av äkta Dalatrafikbussar. Trots att det aldrig går bussar när man ska nån stans så ser man dom överallt, så de är rätt så viktiga för känslan i rutten!
För att vara helt exakt vore det fint med 3 varianter: - Liten fjuttbuss som används i stadstrafiken i Avesta, Falun, Borlänge och Mora: ![]() - Normal länstrafikbuss, typ som denna: ![]() - Fräsig, bekväm "finbuss" (som vi kallar dom) aka Volvo BM Star 502, dessa går på de längre linjerna: ![]() Vore najjs om någon kände för att hjälpa till! ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Någon...?
![]()