![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
click on the image to enlarge:
![]() Download: rock_formations_by_newS_v1.2_for_TS2014.rar ------------------------------------------------------------- Rock formations v1.2 by newS for Train Simulator 2014 and above ------------------------------------------------------------- credits: - models and textures by newS - some photos for the textures by www.cgtextures.com ------------------------------------------------------------- Inhalt (Included): - Rock formations - concrete parts ------------------------------------------------------------- Installation: ------------- Run the utilities.exe and use the Package Manager x:\ ... \Steam\steamapps\common\railworks\utilities.exe ------------------------------------------------------------- terms of use: ------------- - The models, skins and other files in this package can be used in "Train Simulator 2014" by private persons. - It's forbidden to use this or parts of the package for commercial use. - Trademarks are the property of the respective trademark holders. Failing to accept one or more parts of the terms of use means usage of this package isn't allowed. ------------------------------------------------------------- On all questions address swen[ätt]klemund[pünktchen]de Or go to http://www.klemund.de/RailSimulator ------------------------------------------------------------- Best Regards Swen newS ------------------------------------------------------------- Copyright (C) 2013 by Swen Klemund. All rights reserved. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Wow, theese rock formations and the abjustable tunnels can be very useful! Thank you!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
|
![]()
Toppen!
![]() Kommer att bli mycket användbara. Särskild de med mossa på. Det har jag verkligen saknat. |
![]() |
![]() |