![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Det kanske viktigaste inslaget är rätten (mot betalning!) att få yttra sig om betatester. Den rätten är dock precis lika värdelös, som en opposionsriksdagsmans rätt att lägga en motion till riksdagen (läs regeringen). Om konten att lyssna skriver N3v inget om. Jag fäste mig vid meningen " Dozens of minor system upgrades och fixes" till dess jag med Googles hjälp förstod att det betydde "Dussintals små systemupgraderingar och åtgärder". Det blir att patcha. Och det här med sponsring är en ytterlig tveksam sak. Kan man inte utveckla sin egen produkt är det nog läge att lägga av. Men det hedrar N3v att företaget tagit lärdomar av Bill Gates; hur man säljer en användarovänlig produkt som användarvänlig. Nisse |
|
![]() |
![]() |