![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#151 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag använder inte RR för packning av rutten. Jag använder Install Creator Project. Jag kör Compact Route i RR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
veldig bra bilder, dere ghør en veldig god jobb stå på videre, dette gleder eg meg til å helt sikkert fler her inne seg til å
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Men her til noe annet. Da er vi kommet til Kvitfjell.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Medlem
|
![]()
Og vi reiser videre mot Trondheim.
Her krysser vi Lågen rett før innkjør til Ringebu.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Bra att du håller forumet uppe! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Fantastisk! Innkjør til "telefonkiosk på nynorsk" ligner veldig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Veldigt fint!
![]() ![]()
![]() |
#158 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem
|
![]()
Hei dtte ser bra ut. Gleder meg til flere bilder. Jeg har vert mye oppover i Gubbrandsdalen før.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#160 |
Medlem
|
![]()
Takker for tilbakemeldingene.
P.S. Er det noen som kan si meg hvorfor jeg for denne meldingen når jeg prøver å editere sporet og noen spor synes ikke men de er der likevel, da jeg kan kjøre på dem.
![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Jan
![]() Lösningen på problemet evenuellt, se länkar. http://ftp.uktrainsim.com/viewtopic....0&st=0&sk=t&sd =a&view=print http://www.trainsim.com/vbts/showthr...Track-Pieces-N ot-Loaded-Fix Hoppas att löser sig. Toppen snygga bilder av rutten,bra jobbat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det kan bero på två saker:
1: W-filen har blivit korrupt vid en sparning och en spårbit har raderats ur w-filen utan att raderas ur tdb-filen. Ta tillbaka backup. 2: W-filen har helt enkelt inte laddats ordentligt. Detta händer ganska ofta. Ladda bara om rutten, eller flyg tillräckligt långt från den tile du är i så att den laddas om. Är detta fallet så kommer biten tillbaka utan problem och du kan lugnt bygga vidare.
![]() |
#163 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Fantastisk rute Jan.
Morsomt å se at du holder koken. Det er en nytelse å kjøre rundt i VBSR_5 som er den siste nedlastbare jeg fant. VBSR_7 maxer det ytterligere ser det ut til..
oudrun www.trainsim.no Senast redigerad av oudrun den 2013-12-14 klockan 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kolla BK filen är större än W filen, så kan du kopiera bk filen till skrivbordet och döp om tiil W.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Medlem
|
![]() Citat:
VBSR6 kan lades ned her: http://rapidshare.com/share/DA3524D7...5273F5B8657999
|
![]() |
![]() |