![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Denna banan ser så extremt snygg ut! ser fram emot när man får kryssa runt på den med ett Ma eller en T44:a
Riktigt bra jobbat, fortsätt så! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket snyggt! Ser så himla bra ut med dom nya kontaktledningarna och stolparna. Längtar tills man får köra mittlinjen tåg där..
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Jättesnyggt gjort. Bor ju i Sundsvall och kör kör ofta bil mellan Töva Sundsvall som bilden visar och det är ju identiskt ju. .
Ska bli väldigt kul att följa detta bygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Alex!
Vart tog du vägen? Saknar konstnärstalangen! Hoppas du blir sugen igen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]() Citat:
Just nu händer det ingenting med rutten, jag har lagt spår fram till Vattjom, ca 1.5 mil från Sundsvall. Det jag ska börja med är landskapet. Vi får se när jag kommer igång igen, just nu går jag en utbildning som tar mycket kraft. ![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hoppas innerligt att du fortsätter med rutten Sundsvall-Ånge-Östersund. Dina bilder ser mycket lovande ut. Jag bor själv i Stockholm men är delvis uppväxt utmed linjen och har fritidshus i trakten av Fränsta. Behöver du hjälp av något slag så hör av dig. Kan kanske bistå med bilder eller så.
Kjelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Alex!
Hur är läget? Har du fått nå´n lust att börja igen? En fråga bara, vart får man tag på denna enl. bild? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Alex!
Det var ett tag sen och hur går det? Själv bygger jag fortfarande, men det går sakta. ![]() Hoppas du svarar angående min fråga om bilden. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
Östersund, mittlinjen, railworks, sundsvall |
|
|