![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Citat:
Ursprungligen postat av Jockes Visa inlägg Dörrarna öppnas på "fel" sida, dvs: För att öppna högerdörrarna måste plattformen vara på vänster sida när det gäller högervagn(arna?). Jag använder kommandot "Open Passenger doors" och öppnar dörrarna på båda sidorna så öppnas rätt dörrar. Använder också det kommandot, men inte tänkt att man kan använda smitvägen och öppna dörrarna på båda sidorna. Gissar på, att det bara är en enkel ändring i configen som behövs. Jag blandade nog om dom olika kommandona och tror att du menar Passenger door Control och den som jag använder heter Load passengers kuid2:192081:5:2 Där man kan ställa in olika tider för hur länge man vill att dörrarna ska vara öppna, vilken sida som ska öppnas H / V eller båda sidor, samt tömma vagnen på passagerare.